a w 2022 roku świętował 45-lecie swojej obecności w Polsce.
Grupa Smyk Holding S.A. w 2022 roku wypracowała ponad 2 mld zł przychodu ze sprzedaży, która prowadzona była w sieci ponad 270 własnych sklepów stacjonarnych w Polsce, Rumunii, Ukrainie a także za pośrednictwem międzynarodowych partnerów handlowych, działających na 22 rynkach Europy i Azji.
Grupa zwiększyła także przychody ze sprzedaży, która realizowana była w sklepie internetowym smyk.com i w aplikacji mobilnej. Przychody te w minionym roku przekroczyły wartość 500 mln zł.
W bierzącym roku Smyk chce dalej utrzymać wysoką dynamikę wzrostu przez dalszy rozwój sieci sklepów stacjonarnych oraz kanałów e-commerce. Grupa zamierza także poszerzyć portfolio produktów oferowanych pod markami własnymi COOL CLUB i Smyki.
W zeszłym roku Smyk świętował 45-lecie swojej obecności w Polsce i odnotowała rekordowe przychody w wysokości ponad 2 mld złotych co dało 27% wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego. Natomiast przychody za pośrednictwem kanałów e-commerce – sklepu internetowego smyk.com i aplikacji mobilnej wyniosły ponad 500 mln zł.