Strona główna / Artykuły z branży / Smyk rozwija sieć sklepów stacjonarnych i kanałów e-commerce

Smyk rozwija sieć sklepów stacjonarnych i kanałów e-commerce

a w 2022 roku świętował 45-lecie swojej obecności w Polsce.

Grupa Smyk Holding S.A. w 2022 roku wypracowała ponad 2 mld zł przychodu ze sprzedaży, która prowadzona była w sieci ponad 270 własnych sklepów stacjonarnych w Polsce, Rumunii, Ukrainie a także za pośrednictwem międzynarodowych partnerów handlowych, działających na 22 rynkach Europy i Azji.

Grupa zwiększyła także przychody ze sprzedaży, która realizowana była w sklepie internetowym smyk.com i w aplikacji mobilnej. Przychody te w minionym roku przekroczyły wartość 500 mln zł.

W bierzącym roku Smyk chce dalej utrzymać wysoką dynamikę wzrostu przez dalszy rozwój sieci sklepów stacjonarnych oraz kanałów e-commerce. Grupa zamierza także poszerzyć portfolio produktów oferowanych pod markami własnymi COOL CLUB i Smyki.

W zeszłym roku Smyk świętował 45-lecie swojej obecności w Polsce i odnotowała rekordowe przychody w wysokości ponad 2 mld złotych co dało 27% wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego. Natomiast przychody za pośrednictwem kanałów e-commerce – sklepu internetowego smyk.com i aplikacji mobilnej wyniosły ponad 500 mln zł. 

Kategorie: