Marketplace pod marką Slowly uruchomiony został od października w ramach sklepu internetowego tatuum.com.
W sklepie internetowym tatuum.com produkty Slowly przedstawiono w czterech kategoriach tj.: uroda, dom i ogród, joga i trening a także szafa slowly. Celem nowej marki jest oferowanie pełnego doświadczenia slowlife. Tak aby każdy mógł wejść do świata slowly zgodnie z własnymi preferencjami i potrzebami. Ma to być społeczność skupiona wokół świadomego życia. To dla niej bowiem tworzone są playlisty a wmediach społecznościowych dzieli się inspiracjami i rytuałami akcentującymi selfcare.
Slowly zrzesza także lokalne i regionalne marki, które otrzymują wsparcie w zakresie: technologii, logistyki, doradztwa i mediów oraz mogą dotrzeć do rosnącej bazy klientów.
Działająca od 25 lat marka Tatuum realizuke strategię slowlife i slowfashion a wzrost zaintresowania tym trendem skłonił firmę do poszerzenia oferty.
Tatuum mocno rozbudował swoją sprzedaż internetową a teraz chce się podzielić swoją wiedzą z zakresu e-commerce z markami partnerskimi by móc wspólnie z nimi realizować cele biznesowe.