i ma już 2000 sklepów.
Najmłodsza marka grupy LPP, Sinsay, otworzyła swój 2000. sklep, tym razem w Turkiestanie w Kazachstanie. W ostatnich miesiącach brand dwukrotnie zwiększył tempo rozwoju, utrzymując średnio dwa otwarcia dziennie. Osiągnięcie tej liczby punktów sprzedaży pokazuje, że Sinsay potrafi skutecznie rozwijać się w różnych warunkach rynkowych, zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach.
Ekspansja sieci Sinsay realizuje strategię LPP, mającą na celu przyspieszenie rozwoju zagranicznego i umocnienie pozycji na rynkach o wysokim potencjale. Od marca 2024 roku, gdy marka uruchomiła swój tysięczny sklep, liczba lokalizacji podwoiła się w ciągu 19 miesięcy, przy średnim tempie dwóch otwarć dziennie. W 2025 roku otworzono już ponad 500 nowych salonów, zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Obecnie Sinsay jest obecny w 24 krajach, a niedługo zadebiutuje w Gruzji i Mołdawii.
Dwutysięczny sklep Sinsay, liczący 766 m², został otwarty w Turkiestanie – historycznym mieście na Jedwabnym Szlaku, dziś jednym z najdynamiczniej rozwijających się ośrodków w Kazachstanie. Choć wydarzenie podkreśla rosnącą rolę Azji Centralnej w planach ekspansji marki, Europa pozostaje kluczowym rynkiem rozwoju. W tym roku sieć uruchomiła prawie 30 dużych salonów o powierzchni powyżej 1000 m² w takich krajach jak Polska, Rumunia, Włochy, Chorwacja, Kosowo i Węgry. Największym z nich jest lokal w Chalandri (Grecja) o powierzchni 1592 m², choć rekord pozostaje w Warszawie, w Galerii Północnej – 2666 m².