Strona główna / Artykuły z branży / Sieć Natura stawia na ekologię i naturę

Sieć Natura stawia na ekologię i naturę

To nowy koncept wizualny drogerii

Sieć drogerii Natura w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu ponownie otworzyła jedną ze swoich największych placówek w nowym koncepcie. Powierzchnia drogerii wynosi 203m2 i stała się jednocześnie flagowym sklepem sieci.

Firma wdrażając nowy koncept postawiła na ekologię i naturę, a dominujące kolory we wnętrzu to: biel, klonowe drewno i antracyt. Przy wejściu do drogerii ustawiona została wyspa na której znaleźć można kosmetyki naturalne oraz te które dostępne są wyłącznie w sieci Natura. We wnętrzu zastosowano również połączenie świata realnego z wirtualnym za pomocą którego aktualna oferta wyświetlana jest na dużych ekranach umieszczonych na tle drzewa. Przy jednym z regałów ulokowany został również ekran dotykowy, gdzie można zapoznać się z pełną ofertą handlową oraz zamówić produkty w kilku sposobach dostawy. Strefa z kosmetykami naturalnymi oraz strefa makijażu, pielęgnacji i perfumeria zostały bardziej zaakcentowane.

Firma będzie testować nowe rozwiązania, a sprawdzone elementy konceptu wizualnego będą stopniowo wprowadzane do pozostałych lokalizacji.

Kategorie: