Jednocześnie stawia na niestandardowe formy współpracy.
Lagardère Travel Retail w Polsce rozwija sieć Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia funkcjonująca na zasadach franczyzy została otwarta w centrum handlowym Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim.
Nowy model, opracowany we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami, stwarza sieci nowe możliwości rozwoju. Jednocześnie Costa Coffee testuje innowacyjne rozwiązania – pierwszy lokal powstał we współpracy z Klubem Fikołki. Sieć zapowiada kolejne otwarcia i nie wyklucza dalszych niestandardowych partnerstw.
Pod koniec lutego w centrum handlowym Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim rozpoczął działalność pierwszy lokal prowadzony przez franczyzobiorcę. To hybrydowa przestrzeń, łącząca gastronomiczne doświadczenie Costa Coffee z ofertą Klubu Fikołki – sali zabaw dla dzieci.
Nowo otwarta kawiarnia została zaprojektowana jako hybrydowa przestrzeń, łącząca ofertę Costa Coffee z Klubem Fikołki. Lokal zapewnia 28 miejsc ogólnodostępnych z klasycznym menu kawiarni oraz 22 miejsca w strefie sali zabaw, gdzie najmłodsi mogą skorzystać ze specjalnego menu. Koncepcja współpracy i aranżacja przestrzeni zostały stworzone tak, aby odpowiadać zarówno na potrzeby dorosłych szukających chwili wytchnienia przy kawie, jak i dzieci, które mogą bawić się w dedykowanej im strefie.
Lagardère Travel Retail w Polsce prowadzi obecnie rozmowy na temat otwarcia trzech nowych lokali Costa Coffee w modelu franczyzowym. Jednym z planowanych projektów jest kolejna współpraca z Klubem Fikołki, tym razem w Bydgoszczy.