zapewniając dostęp do ponad 100 milionów konsumentów na wielu rynkach europejskich.
SHEIN – globalny dostawca odzieży i produktów lifestyle’owych oraz platforma sprzedażowa – otwiera swoją zintegrowaną platformę SHEIN Marketplace dla polskich marek i sprzedawców detalicznych, umożliwiając im dotarcie do przeszło 100 milionów konsumentów na wielu europejskich rynkach.
Polskie marki oraz sprzedawcy detaliczni zyskali nową szansę na rozwój – od teraz mogą zgłaszać swoje produkty do sprzedaży na platformie SHEIN. Aby wesprzeć ich w tym procesie, SHEIN nawiązał współpracę z dwoma polskimi partnerami technologicznymi. Jednym z nich jest BaseLinker, który dostarcza kompleksowy system zarządzania sprzedażą – od obsługi zamówień, przez przetwarzanie, aż po wysyłkę towarów, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Wszystko to możliwe jest dzięki rozbudowanej automatyzacji oraz szerokim możliwościom integracyjnym.
Drugim partnerem inicjatywy jest Olimp Marketplace, który wspiera sprzedawców na każdym etapie sprzedaży — od operacyjnego zarządzania sklepem, aż po organizację logistyki. Dzięki tym partnerstwom polskie firmy, w szczególności małe i średnie przedsiębiorstwa oraz lokalni sprzedawcy stawiający pierwsze kroki w e-commerce, zyskują realną szansę na rozwinięcie swojej obecności online na platformie SHEIN — nawet bez własnego zaplecza technologicznego.
Marketplace stanowi część działań SHEIN na rzecz wspierania przedsiębiorczości, otwierając przed polskimi firmami drzwi do rynków zagranicznych i wspomagając lokalny rozwój gospodarczy. Dzięki obecności na SHEIN Marketplace, polscy producenci i dostawcy mogą rozszerzyć swoje kanały sprzedaży, korzystając z infrastruktury i możliwości, jakie oferuje platforma. Dodatkowo zyskają szansę na zoptymalizowanie logistyki oraz zwiększenie rozpoznawalności swoich marek poprzez udział w globalnych kampaniach marketingowych SHEIN i promocję w mediach społecznościowych.