i wypracowała przychody ze sprzedaży na poziomie 24,2 mln zł.
W IV kwartale ubiegłego roku, Sfinks Polska, czyli spółka, która zarządza sieciami SPHINX, Chłopskie Jadło, The Burgers i Piwiarnia, osiągnęła znaczące wyniki finansowe.
Przychody ze sprzedaży wyniosły 24,2 miliona złotych, zysk brutto na sprzedaży osiągnął poziom 7,2 miliona złotych, a zysk netto wyniósł 2,7 miliona złotych. Powyższe dane pochodzą ze wstępnych wyników finansowych opublikowanych przez spółkę.
W całym 2023 roku Sfinks wygenerował na poziomie jednostkowym 98,1 miliona złotych przychodów ze sprzedaży, osiągając zysk brutto na sprzedaży w wysokości 28,3 miliona złotych. jak wskazują wstępne dane, spółka zanotowała wynik netto o wartości -0,7 miliona złotych w całym ubiegłym roku.
Wyniki te będą podlegały badaniu przez firmę audytorską.