i już myśli o ich dalszym wzroście.
Do końca 2022 roku Sephora Polska chce przebudować kilka swoich perfumerii i myśli również o zamknięciu czterech nierentownych.
Sephora Polska w 2021 r. osiągnęła przychody w wysokości 583 mln zł a rok wcześniej było 530 mln zł. W 2021 roku sieć perfumerii poprawiła przychody ze stacjonarnych drogerii i ze sklepu internetowego. Wypracowała także dodatni wynik netto, który wyniósł 24 mln zł. W 2020 roku miała stratę w wysokości 14 mln zł.
Sephora na koniec roku 2021 prowadziła 88 perfumeriia w zeszłym roku zamknęła cztery w centrach handlowych Auchan Gliwice, Malta Poznań, Auchan Łomianki i Turzyn Szczecin.
W 2021 roku sieć otworzyła 2 nowe perfumerie w CH Zielona Góra Focus i Rzeszów Galeria. Sephora cały czas również modernizuje istniejące salony i zeszłym roku gruntownie przebudowana i odnowiona została perfumeria w CH Warszawa Sadyba a także zmodernizowane zostały perfumerie w w CH Wrocław Korona, Kraków M1, Warszawa Wileńska, Warszawa Wola Park, Czeladź M1, Sosnowiec Plejada i Białystok Galeria Biała.
Do końca bieżącego roku Sephora Polska planuje 7 dużych przebudów kolejnych perfumerii. W 5 odbędzie się modernizacja oświetlenia, a gruntownemu odświeżeniu zostaną poddane zaplecza w 11 perfumeriach.
Sieć chce ponadto zwiększyć sprzedaż i podnieść rentowność poprzez wzrosty sprzedaży w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym.