E-sklep w Polsce osiąga największe obroty w całej Grupie
Sklep internetowy Sephora.pl osiąga największe obroty w całej sieci i notuje rokrocznie dwucyfrowe wzrosty. W ubiegłym roku liczba odwiedzin strony rosła w tempie 50-60% rok do roku. Sieć ogromną uwagę przywiązuje do śledzenia trendów i preferencji klientów dla których ciągle dostosowuje ofertę. W 2018 roku sieć zwiększyła grono swoich klientów, zwłaszcza w młodszych grupach wiekowych.
Plan jaki założyła sieć Sephora to również stawianie na nowe marki, a perfumeria internetowa to doskonałe miejsce dla takich nowinek. W sieci online swoje premiery miały np. marki: Huda Beauty, Farsali czy też Zoeva, a w późniejszym czasie pojawiły się także w sklepach stacjonarnych.
Unikalny asortyment, jaki oferuje sieć Sephora jest pewnego rodzaju ich wyróżnikiem, a na 2019 rok zaplanowanych zostało sporo niespodzianek.