To trzecie takie miejsce w Polsce
Samsung Electronics otworzył w Poznaniu trzeci punkt sieci, który oferuje wyjątkowy serwis dla klientów. Jest to połączenie serwisu i showroomu, gdzie oprócz naprawy sprzętu nawet w godzinę można poznać i zobaczyć najnowsze technologie oferowane przez markę. Salon zajął powierzchnię
W salonie Samsung Premium Service Plaza wprowadzono również unikalne rozwiązanie – Cellomat – jest to specjalny automat za pomocą, którego klienci mogą zostawić swój telefon do naprawy. Oprócz udogodnienia jakim jest Cellomat salon oferuje również m.in. strefę rozrywki, która wyposażona jest w smartfony Note9 i zestawy Gear VT, dzięki czemu czas oczekiwania umilony może zostać poprzez grę. W salonie powstało również miejsce dla dzieci – specjalna strefa zabaw, a dla klientów, którzy czas oczekiwania chcieliby wykorzystać na pracę przygotowana została strefa wyposażona w smartfony połączone z monitorem, klawiaturą i myszką. Natomiast w Strefie FAN Store zakupić można markowe gadżety tj.: okulary z kamerą, plecaki z ładowaniem słonecznym czy też solarne zestawy baterii.
Pierwszy salon Samsung Brand Store otwarty został w 2013 roku w Arkadii. Od tamtego czasu powstały już 22 firmowe sklepy marki Samsung w Polsce. Sieć stawia na perfekcyjną interakcję z klientami wprowadzając najnowsze rozwiązania technologiczne w myśl strategii Stop-Hold-Close, której głównym celem jest zainteresowanie klienta, zatrzymanie go i sfinalizowanie zakupu. Salony Samsung Premium Service Plaza znajdziemy również w Warszawie i w Katowicach.