Strona główna / Artykuły z branży / Salony Sizeer w formacie flagship

Salony Sizeer w formacie flagship

To odpowiedź na potrzeby klientów

Salony zlokalizowane w Posnanii, Atrium Koszalin, gdyńskiej Riwierze i w Galerii Młociny są pierwszymi salonami w nowym model flagship. Właściciel multibrandu – Marketing Investment Group stawia na wielkopowierzchniowe salony w najlepszych lokalizacjach.

Największy salon sieci Sizeer znajduje się w nowo otwartej Galerii Młociny w Warszawie. Zajmuje powierzchnię ponad 500m2 i jest kolejnym krokiem w realizacji założonej przez firmę strategii flagowych multibrendów.

Inwestycje w modele flagship są odpowiedzią na potrzeby klientów mieszkających wokół najlepszych lokalizacji handlowych. W sklepach znaleźć można rozbudowaną ofertę odzieży oraz akcesoriów sport-lifestyle. Oprócz większego wyboru asortymentu salony wyposażone są w rozwiązania występujące w salonach o mniejszej powierzchni. Daje to możliwość tworzenia akcji specjalnych dla klientów.

Sklepy flagowe są również miejscem, gdzie odbywają się premiery najrzadszych modeli.

Kategorie: