Strona główna / Artykuły z branży / RTV Euro AGD inwestuje w e-commerce i m-commerce

RTV Euro AGD inwestuje w e-commerce i m-commerce

Sieć wdraża nowinki technologiczne

Elektromarkety RTV Euro AGD prowadzą intensywne pracę nad optymalizacją serwisów e-commerce i m-commerce. Sieć rozwija model omnichannel, który pozwala klientom na zakup produktów online, offline oraz przez telefon. Firma oferuje również usługę click&collect, dzięki której można zarezerwować produkt online i odebrać go w sklepie stacjonarnym.

Najwięcej e-zakupów dokonywanych jest za pomocą laptopa 74% , a za pośrednictwem smartfona już 61%.

Firma chce, aby ich klienci mieli identyczne doświadczenia zakupowe niezależnie od kanału sprzedaży, dlatego oferta cenowa produktów jest taka sama w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym.

Sieć elektromarketów RTV Euro AGD jest ogólnopolską siecią detaliczną, która swoim klientom oferuje nowoczesny sprzęt elektroniczny oraz artykuły gospodarstwa domowego znanych marek. Ponadto konsument skorzystać może z profesjonalnego doradztwa technologicznego, szeregu usług dodatkowych tj.: dostawa, montaż czy finansowanie ratalne.

Aktualnie na terenie Polski funkcjonuje 282 sklepów stacjonarnych oraz sklep internetowy.

Kategorie: