Strona główna / Artykuły z branży / Rossmann Express - nowy koncept sprzedażowy

Rossmann Express - nowy koncept sprzedażowy

Czy teraz w tej popularnej drogerii zrobimy zakupy przez całą dobę?

Firma właśnie zaprezentowała testowy koncept Rossmann Express, który potencjalnie będzie dostępny przez całą dobę, jednak z ograniczonym asortymentem. Taka możliwość byłaby osiągalna dzięki pełnej samoobsłudze.

Twórcy nowego konceptu określają go jako "witrynę samoobsługową". Projekt, opracowany przez firmę Mago, skupia się głównie na bezobsługowej sprzedaży produktów impulsowych i świeżych. W przypadku wdrożenia przez Rossmann ten format miałby naturalnie oferować klientom głównie asortyment drogeryjny.

Ten lider rynku drogeryjnego w Polsce zaprezentował koncepcję Rossmann Express w styczniu 2024 roku podczas Dnia Innowacji. To wydarzenie zorganizowane przez firmę, na które zaproszono pracowników centrali i drogerii Rossmanna z całej Polski, jak również licznych wystawców prezentujących nowości technologiczne - rozwiązania, które Rossmann w kolejnych miesiącach i latach może, ale nie musi wdrożyć.
Los Rossmann Express pozostaje jednak niepewny.  Firma "na chwilę obecną" nie planuje wprowadzenia na rynek tego typu drogerii. Nie oznacza to oczywiście, że z czasem nie zdecyduje się na sprawdzenie, jak klienci przyjęliby takie rozwiązanie. Decyzja o ewentualnym wprowadzeniu nowego formatu może zależeć od wielu czynników, w tym od analizy rynkowej i reakcji klientów na innowacyjne propozycje.

Kategorie: