Osiągnięty wynik jest zgodny z ich oczekiwaniami
Od momentu otwarcia salonu Reserved jesienią 2017 roku do końca września 2018 roku marka wypracowała ponad 10 mln funtów przychodu. Sprzedanych zostało ponad 700 tysięcy sztuk odzieży. Reserved – flagowa marka LPP zajmuje powierzchnię 3 tysięcy m2 i znajduje się przy znanej, prestiżowej ulicy Oxford Street w Londynie. Równolegle został również uruchomiony na rynku brytyjskim sklep internetowy marki. Dzięki otwarciu salonu na Oxford Street sieć może poznać preferencje międzynarodowego klienta.
Reserved obecne jest już w 23 krajach, a w 2019 roku sieć stacjonarna pojawi się również w Bośni i Hercegowinie oraz we Finlandii. Przyszły rok to także rozwój oferty przez Internet klientom ze wszystkich krajów członkowskich Unii Europejskiej. Udział znanych osobistości świata mody to również jeden z elementów strategii, która ma na celu zwiększenie rozpoznawalności Reserved.