Za IV kwartał 2019 roku
Właściciel marki Coccodrillo i Buslik w czwartym kwartale 2019 roku osiągnął jednostkowe przychody ze sprzedaży w wysokości 62 mln zł. Wynik ten jest najwyższym w historii Grupy CDRL.
Białoruska sieć sklepów Buslik osiągnęła 67,4 mln zł przychodów w sieci sklepów stacjonarnych, a sklep online wygenerował 2,6 mln zł przychodów. Są to wyniki wyższe, aż o 94% w porównaniu z tym samym okresem czasu roku ubiegłego.
Biorąc pod uwagę okres od stycznia do grudnia przychody CDRL wyniosły 251 mln zł (wzrost o 6% rdr). Sieć sklepów tradycyjnych Buslik zanotowała 247, 1 mln zł przychodów (wzrost o 1% rdr), natomiast sklep internetowy Buslik zanotował znaczący wzrost – w ciągu czterech kwartałów sprzedaż online wynisła 7,8 mln zł (wzrost o 93% rdr!).
Grupa CDRL jest właściciel marek własnych tj.: Coccodrillo, Lemon Explorer, Enjoy Baby, Petit Bijou, Broel i największej białoruskiej sieci supermarketów – Buslik. W portfolio spółki znajdują się także Sale Zabaw Fikołki w których ulokowane są sklepy i cornery z marką Coccodrillo.