i według wstępnych danych wypracował w nim 359 mln zł przychodów ze sprzedaży, co daje wzrost o 39% rdr.
Na dobre wyniki sprzedażowe w IV kwartale 2022 roku wpływ miało m.in. optymalne zatowarowanie na sezon jesień-zima 2022, przez co Spółka mogła trafnie i na bieżąco odpowiadać na potrzeby klientów. Istotne okazały się również działania marketingowe, w tym kampanie TV, które nakierowne były na wzrost świadomości marki i w skuteczny sposób wspomagały sprzedaż w kluczowych dla spółki momentach, czyli np. Black Week albo w okresie świątecznym.
Answear.com stale rozwoja nowe kategorie produktów home & lifestyle i sport & outdoor, które to cieszyły się dużym zainteresowaniem klientów poszukujących inspirujących prezentów świątecznych.
Drugie półrocze to również wzrost sprzedaży on-line rzędu 40%.
2022 rok Answear.com zakończył przychodami ze sprzedaży wynoszącymi blisko 1 mld zł. Co warte podkreślenia, bardzo dobre rezultaty ekspansji geograficznej, która została przeprowadzona pod koniec 2021 r. i w pierwszej połowie 2022 r.i już teraz te nowe rynki generują sprzedaż powyżej założonych planów.–