Strona główna / Artykuły z branży / Redan nadal na minusie

Redan nadal na minusie

Kolejny miesiąc ze spadkiem sprzedaży

Redan – właściciel sieci Top Secret w styczniu 2020 roku osiągnął łączną sprzedaż tej marki w wysokości ok. 12 mln zł i jest to spadek sprzedaży o ok. 30% w porównaniu do stycznia 2019 roku. W ubiegłym roku po sezonie jesienno-zimowym pozostało dużo niesprzedanego zapasu asortymentu w związku z czym firma w okresie wyprzedaży musiała wprowadzać aktywnie działania promocyjnie, które doprowadzić miały do wyższej sprzedaży.

W 2020 roku dostęp do towarów z kolekcji jesień-zima była, aż o 55% niższa, a to w rezultacie dało mniejszą o 40% sprzedaż tych produktów. Natomiast towar z poprzednich sezonów był prawie trzykrotnie wyższy. Zmiana struktury oferty spowodowała również, że zapas kolekcji wiosennej był niższy w roku bieżącym.

Sprzedaż e-commerce w styczniu 2020r. również spadła o 40% w porównaniu do stycznia 2019r. i wyniosła 1,7 mln zł. Powodem spadku była mniej zróżnicowana oferta asortymentowa w porównaniu z rokiem poprzednim oraz mniejsza dostępność towarów.

Kategorie: