W kategorii: SIECI HANDLOWE - PROJEKTY MARKETINGOWE I CSR
Marka QUIOSQUE otrzymała nagrodę podczas Wielkiego Jubileuszowego Finału Konkursu PRCH Retail Awards, który odbył się w Auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej. Jury konkursowe wyłoniło Laureatów w 19 kategoriach podzielonych na dwa filary: najlepsze projekty marketingowe i biznesowo-strategiczne w branży handlowej.
Jury nagrodziło kampanię społeczną "Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa." Jest to akcja społeczna, którą QUIOSQUE realizuje już od 6 lat. Odbywa się ona w październiku – międzynarodowym miesiącu wali z rakiem piersi. Od początku projekt wspiera Stowarzyszenie Amazonki Warszawa – Centrum. Celem inicjatywy jest zachęcenie kobiet do dbania o zdrowie, a przede wszystkim do wykonywania badań profilaktycznych.
W ramach projektu QUOSQUE realizuje materiały i akcje edukacyjne. Są one kierowane nie tylko do klientek, lecz także do pracowników. Trwająca od 6 lat kampania to świetny przykład zintegrowanych działań komunikacyjnych, realizowanych bezpośrednio w salonach marki, a także z wykorzystaniem siły Internetu. Dzięki tym działaniom coraz kobiet więcej dowiaduje się o tym jak ważne są badania profilaktyczne.