Za projekt „Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa”
Marka odzieżowa QUIOSQUE oraz Stowarzyszenie Amazonki Warszawa – Centrum otrzymali nagrodę główną w plebiscycie Jaskółki Nadziei 2018, w kategorii Kampania Społeczna - Projekt Edukacyjny. To nagrody przyznawane w tym roku już po raz czwarty przez Polską Koalicję Pacjentów Onkologicznych.
Nagrody Jaskółki Nadziei zostały ustanowione, aby promować i wyróżniać aktywne wsparcie, niesienie nadziei oraz tworzenie dobrych wzorców i praktyk w środowisku pacjentów onkologicznych.
Marka odzieżowa QUIOSQUE już o pięciu lat organizuje akcję Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa. Celem inicjatywy jest zachęcenie kobiet do dbania o zdrowie, a przede wszystkim do wykonywania badań profilaktycznych. Partnerem akcji jest Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa Centrum.
Aby przekonać Polki do samobadania piersi, w minionym roku, marka QUIOSQUE przygotowała krótki instruktaż dostępny na stronie quiosque.pl. We współpracy ze Stowarzyszeniem Amazonki, zajmującym się profilaktyką raka piersi oraz wsparciem kobiet w trakcie i po leczeniu choroby, marka opracowała również filmy z cennymi informacjami dla każdej kobiety. Można je zobaczyć na kanale YouTube QUIOSQUE.
Przez pierwsze dwa tygodnie października, międzynarodowego miesiąca walki z rakiem piersi, klientki QUIOSQUE mogły wesprzeć Stowarzyszenie Amazonki kupując bluzkę zaprojektowaną specjalnie na tę akcję. Nadruk na bluzce - przedstawiający wizerunek kobiet o różnych sylwetkach - nawiązywał zarówno do motywu Różowej Wstążki, jak i hasła marki „Jesteśmy różne, jesteśmy piękne”. Zysk ze sprzedaży został przekazany na rzecz Stowarzyszenia Amazonki Warszawa – Centrum.
"Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji przypominamy kobietom o tym, że profilaktyka jest bardzo ważna. Badania nie są bolesne, nie wymagają od nas dużego wysiłku. Mimo to kobiety nie mają na nie czasu, bo zwykle myślą o innych, a nie o sobie. Pamiętajmy, jesteśmy piękne, kiedy jesteśmy zdrowe." - mówi Monika Kujas, PR Manager QUIOSQUE.