Strona główna / Artykuły z branży / Przychody VRG w lutym w górę

Przychody VRG w lutym w górę

Segment jubilerski ciągnie wyniki w górę.

W lutym skonsolidowane przychody VRG wyniosły 92,1 mln zł, co stanowi wzrost o 7% rdr. Od początku roku, łączne przychody VRG wyniosły 183,2 mln zł, co oznacza wzrost o 3% rdr.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) osiągnęły w lutym 35,7 mln zł, co stanowi spadek o 0,9% rdr. Wartość przychodów w tym segmencie od początku roku wyniosła około 80,8 mln zł, co oznacza spadek o 6% rdr.

Przychody ze sprzedaży w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) osiągnęły w lutym 56,4 mln zł, co stanowi wzrost rdr o 12,7%. Łącznie, od początku roku przychody w tym segmencie wyniosły 102,4 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 11,4%.

W lutym sprzedaż online wyniosła 14,1 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 34,9%. Od początku roku sprzedaż online wyniosła 30,2 mln zł, co jest wyższe o 26,9% rdr.

VRG ogłosiło, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnęła w lutym poziom 54%, co stanowi wzrost o 2,8 pp. rdr. Łącznie, od początku roku marża wyniosła 53,3%, również zwiększając się o 2,8 pp. rdr.

Na koniec lutego bieżącego roku, łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy wyniosła 52,2 tys. m kw., czyli wzrosła o 0,2% rdr.

Kategorie: