Wspólne działania w sieci metodą na przetrwanie
Kryzys wywołany epidemią negatywnie wpłynął na polską branżę mody. W trudnej sytuacji znalazło się wielu polskich projektantów, którzy w bardzo krótkim czasie musieli zmienić strategię sprzedaży. Pomocną dłoń wyciągnął do nich sklep internetowy Moliera2.com, który umożliwił dotychczasowej konkurencji sprzedaż na swojej platformie. Trwająca od 19 marca inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele spotkała się z olbrzymim entuzjazmem ze strony ponad 150 marek m.in. MMC Studio, Robert Kupisz, Balagan, Love & Rose, By Cabo, Joanna Muzyk czy Self Love.
Dla branży mody 2020 rok był inny niż wszystkie dotychczasowe lata. Skłonił Moliera2.com do działania i zmotywował do zrealizowania wielu nowych pomysłów. Jednym z nich jest projekt #Moliera2iPrzyjaciele. Jest to akcja pozwalająca połączyć kreatywność, doskonałe rzemiosło i unikalny styl polskich i zagranicznych marek z nowoczesnym sklepem internetowym i innowacyjnymi narzędziami - infrastrukturą IT, zapleczem grafików, specjalistów e-commerce czy gwarancją bezpieczeństwa. W dobie pandemii wielu projektantów spotkało się z ograniczeniami i koniecznością zamknięcia sklepów stacjonarnych. Dzięki wyjątkowej inicjatywie, dostali możliwość sprzedaży własnych kolekcji na platformie sprzedażowej Moliera2.com. Co więcej, otrzymali również wsparcie na kanałach social media, gdzie sklep internetowy zaprasza swoich klientów do odwiedzenia ich butików. Do dziś do programu przyłączyły się takie brandy jak: MMC Studio, Joanna Muzyk, Quorie e Picce czy Balagan Studio.
Inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele z rekordową liczba marek
Dzięki natychmiastowej reakcji i sprawnemu wdrożeniu projektu już dzisiaj na platformie Moliera2.com swoje kolekcje sprzedaje ponad 150 marek. Wkrótce dołączą do nich kolejne. „Połączyliśmy siły z ponad 150 markami, sprzedaliśmy kilkadziesiąt tysięcy ubrań i akcesoriów, a na naszą platformę dodaliśmy rekordową liczbę produktów! Jesteśmy niezwykle dumni, że projekt jest tak ogromnym sukcesem. Zainteresowanie wśród przedsiębiorców przerosło nasze początkowe oczekiwania, ale dzięki świetnej organizacji pracy naszego zespołu daliśmy radę. Cały czas przyjmujemy zgłoszenia i pozostajemy otwarci dla nowych marek” – dodaje Oliwia Drochlińska, Business Development Manager Moliera2.com.