Strona główna / Artykuły z branży / Polskie marki robią furorę w Rumunii

Polskie marki robią furorę w Rumunii

CCC, Sinsay i e-obuwie znajdują się w TOP 10 najchętniej wybieranych firm, które oferują odzież i obuwie w tym kraju.

W Rumunii wartość rynku mody szacuje się na 3,77 mld euro.

Jak wynika z badań firmy analitycznej Consumer.trends.live wśród chętnie wybieranych firm, które oferują odzież i obuwie w Rumunii znajdują się 3 polskie marki.

Na pierwszym miejscu zestawienia znajduje się sieć H&M, w której w ostatnim czasie zakupy deklaruje 7,6% konsumentów kupujących odzież. W następnej kolejności Rumuni wybierają Decathlon (6,7%) i C&A (6,6%). 5,1% konsumentów wskazuje polską markę Sinsay, za nią znajduje się Adidas (4,8%), Pepco (4,8%) i Bershka (4,7%), LC Waikiki, Zara a także EMAG. J

Na szycie zestawienia, jeśli chodzi o marki obuwnicze znajduje się Deichmann - 9,8% a dalej polska marka CCC (8,1%), Decathlon (8%) Adidas (6,6%), EMAG (5,1%), C&A (3,8%) a 3,5% klientów wskazało Epantofi.ro (tj. polskie e-obuwie).

W 2022 roku rynek mody w Rumunii odnotował wzrost o 6% rdr i jego wartość osiągnęła 3,77 mld EURO (dane Eurostat i Fashion Consumer Trends.Live.).

 

 

Kategorie: