Świetne wyniki sprzedaży w Polsce
Polski oddział sieci Rossmann może pochwalić się znaczącym wzrostem sprzedaży w 2017 roku. Właściciel firmy, A.S. Watson Group, nie ujawnia dokładnych wyników, ale wzrost wskaźnika EBITDA i EBIT przekroczył 3 proc. w walutach lokalnych.
Firma A.S. Watson Group w sektorze "health & beauty" odnotowała wzrost zarówno we wschodniej, jak i zachodniej części kontynentu. Wyniki ze wschodniej części kontynentu (7 państw, w tym największe: Polska, Węgry czy Ukraina). Tu sprzedaż zwiększyła się o 7 proc., a wskaźniki EBIT i EBITDA o 3 proc. (w walutach lokalnych).
W oficjalnym raporcie wskazno, że za wzrostami we wschodniej Europie stoi przede wszystkim bardzo dobra kondycja sieci Rossmann w Polsce. Firma wyróżniła sieć Rossmann na terenie Niemiec i Polski. Łączna liczba sklepów zwiększyła się tu o 129 placówek, co czyni markę drugą najszybciej rozwijającą się w całej grupie.