Grupa koncentrowała się również na realizacji inwestycji w GMZ.CO sp. z o.
W I kwartale bieżącego roku zmalały koszty działalności operacyjnej o 69,3% do kwoty 105 tys. zła w okresie tym główną kategorią wydatków były usługi obce i wynagrodzenia.
Ponadto spółka zmniejszyła stratę netto o 64,4% do kwoty 121,5 tys. zł a suma aktywów wzrosła do kwoty 4 571 785,40 zł w konsekwencji objęcia 30% udziałów w GMZ.CO sp. z o.o. Wartość kapitałów własnych wzrosła do kwoty 3 812 481,63 zł a związane jest to z zrealizowaną w zeszłym roku emisją akcji.
W I kwartale tego roku Grupa Modne Zakupy S.A. koncentrowała się na realizacji inwestycji w Grupę Modne Zakupy, która to działa w branży e-commerce. Spółka realizuje założenia i warunki, które zostały uzgodnione na mocy umowy inwestycyjnej z GMZ.CO sp. z o.o. i jej udziałowcami z marca 2022 roku.
Grupa Modne Zakupy S.A. posiada obecnie łącznie 3.944 udziałów GMZ.CO sp. z o.o., co daje 30% w kapitale zakładowym tejże spółki. Grupa Modne Zakupy S.A. otrzymała wycenę pozostałych 70% udziałów GMZ.CO sp. z o.o. i obecnie prowadzi negocjacje, które dotyczą nabycia tychże udziałów.
Na lata 2021-2025 srategia Grupy Modne Zakupy S.A. zakłada m.in osiągnięcie 12-miesięcznych przychodów na poziomie 100 mln zł do końca 2025 roku. ma to byc możliwe dzięki rozwojowi organicznemu i konsolidacji na rynku e-commerce, w szczególności w kategorii Women.Grupa do końca 2025 roku planuje również dwukrotne zwiększenie liczby marek a także trzykrotnie zwiększenie liczby produktów w serwisie intymna.pl. Jednym z celów Grupy jest także przeniesienie notowań akcji Spółki na Rynek Główny GPW.