Strona główna / Artykuły z branży / Po wielu latach włoska marka wraca na polski rynek

Po wielu latach włoska marka wraca na polski rynek

i planuje rywalizować z takimi markami jak Zara, Mango czy Reserved.

W grudniu w Poznaniu otworzy się salon marki Calliope, który będzie jednym z pierwszych na świecie funkcjonujących w nowej koncepcji marki. Na 2025 rok marka planuje kolejne otwarcia salonów oraz uruchomienie sklepu internetowego dostępnego dla klientów w Polsce.

Firma Tiberius Polska Sp. z o.o., część włoskiej grupy Teddy, z ponad 50-letnim doświadczeniem i właściciel marek odzieżowych tj. Terranova, Calliope, Rinascimento oraz QB24, ogłosiła otwarcie pierwszego salonu Calliope w Polsce, zlokalizowanego w poznańskiej galerii handlowej Posnania.

Marka Calliope, po wielu latach nieobecności na polskim rynku, w swojej najnowszej kolekcji łączy najnowsze trendy modowe z włoskimi korzeniami, oferując klasyki stylu w nowoczesnym wydaniu i w przystępnych cenach. Slogan marki, Embrace Wonder, odzwierciedla jej misję – pomóc klientom odkryć najlepszą wersję siebie.

Kategorie: