Strona główna / Artykuły z branży / Platforma PizzaPortal.pl w 2018r. osiągnęła bardzo dobry wynik

Platforma PizzaPortal.pl w 2018r. osiągnęła bardzo dobry wynik

To zasługa odpowiednio dobranej strategii rozwoju

PizzaPortal.pl jest najdłużej działającym na polskim rynku serwisem służącym do zamawiania jedzenia przez Internet. W ubiegłym roku platforma osiągnęła bardzo dobry wynik, dzięki czemu podwoiła wielkość biznesu. Przyczyniła się do tego dobrze dobrana strategia rozwoju, sprzyjające warunki otoczenia tj. wchodzenie w dorosłość osób, które dorastały, wychowywały się w świecie Internetu. Jednym z ważniejszych powodów dla których rośnie znaczenie convenience food i convenience delivery jest coraz szybsze tempo życia. PizzaPortal.pl stawia również na m.in. na codziennie rabaty na wybrane produkty, kuchnie czy sposoby płatności. Wprowadza również działania konsumenckie tj. Wielka Loteria „Jesz i Masz”.

Dla osób zamawiających posiłki najważniejsza jest ich wysoka jakość, czas oraz punktualność dostawy, dlatego PizzaPortal.pl wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów postawiła na dostawy własne z restauracji znajdujących się w food courtach centrów handlowych.

Wartość całego rynku HoReCa w Polsce szacuje się na około 8 mld euro, z czego wartość rynku zamówień online i offline określa się na 1,5-2 mld euro. Ważnym obszarem na który PizzaPortal.pl stawia to przede wszystkim rozwój technologii oraz rozwój obsługi klienta.

Platforma PizzaPortal.pl powstała w 2010 roku, swoją siedzibę ma w Łodzi. Aktualnie współpracuje z blisko 4000 lokali w ponad 300 miastach na terenie kraju. Większościowym udziałowcem w spółce jest AmRest Holding.

Kategorie: