Grupa przeznaczy 25 mln zł na rozwój sieci
Vistula Retail Group w 2020 roku planuje zwiększyć powierzchnię o ok. 5% w stosunku do końca 2019 roku. Chce również poszerzyć ofertę produktową w każdej marce, co może wpłynąć korzystnie na wzrost sprzedaży z kanału internetowego i poprawę efektywności sprzedaży z m2. Dynamicznemu rozwojowi poddany zostanie kanał e-commerce poprzez dalsze usprawnianie stron internetowych, przyspieszenie terminu dostaw, skrócenie czasu rozliczania zwrotów oraz usprawnienie aplikacji mobilnej.
Nakłady inwestycyjne na rozwój sieci detalicznej, udoskonalenie systemów IT, sprzedaży internetowej wycenione zostały na ok. 25 mln zł.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży, jakie Grupa VRG wypracowała w styczniu 2020 roku wyniosły ok. 78,2 mln zł. Jest to wzrost o 10% (rdr).
W skład Grupy VRG wchodzą takie marki jak: Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom i W.KRUK.