W ramach konceptu convenience
Już jutro tj. 19 listopada 2020 roku na stacji bp Reduta w Warszawie zostanie otwarty pilotażowy sklep Easy Auchan, a na kolejny miesiąc zostały zaplanowane otwarcia dwóch kolejnych sklepów.
Easy Auchan jest to nowy format sklepów, który oferuje szybkie i wygodne zakupy w ramach segmentu convenience. Oferta sklepów składać będzie się z ponad 1900 produktów. W ofercie znaleźć będzie można, aż 320 produktów marek własnych sieci, a w tym również gamę produktów „Pewni Dobrego”, która tworzona jest przez Auchan w ramach współpracy z lokalnymi dostawcami.
Sieć Auchan działa w kanale omnichannel – funkcjonuje w formacie tj. hiper- i supermarkety, Moje Auchan – sklepy lokalne-osiedlowe oraz Auchan Direct – kanał e-commerce.
Firma bp w lutym 2020 roku ogłosiła nowe plany w zakresie zmian tradycyjnego modelu biznesu paliwowego. Zmiany te będą widoczne na wielu płaszczyznach działalności firmy, ze szczególnym uwzględnieniem szerokiego wachlarza usług convenience. Jednym z planów jest właśnie partnerstwo z firmą Auchan i stworzenie sklepu convenience z atrakcyjną ofertą produktową w połączeniu z nową ofertą gastronomiczną Wild Bean Cafe. W ramach zmian oferta śniadaniowa i lunchowa w Wild Bean Cafe zostanie poszerzona o dania na miejscu oraz na wynos (kanapki ze świeżymi produktami, ciepłe przekąski, świeżo wyciskane soki czy wypiekane na miejscu pieczywo).
Oferta sklepowa oraz oferta Wild Bean Cafe dostępna będzie zarówno na miejscu, jak i z dostawą do domu.