wspólnie tworzą kampanię Pewni Ciebie.
Pako Lorente jest polską marką, która słynie od lat z bogatej oferty odzieży i dodatków dla mężczyzn. Klienci znajdą w kolekcjach marki wysokiej jakości garnitury, koszule a także jakościowe akcesoria.
Pako Lorente wybiera nieszablonowe sposoby na komunikacjęi to już od kilku sezonów. W poprzednich sezonach obserwowaliśmy rozwój Klubu Kultur i wybór ambasadorów spośród klientów marki. W tym sezonie team kreatywny postawił na sztuczną inteligencję.
W kampanii został wykorzystany motyw metra oraz nawiązano po pierwsze do zasięgu i łączenia lokalizacji ( Metro łączy różne przystanki, a produkty marki dostępne są w wielu miejscach). Po drugie nawiązano do wygody i funkcjonalności tego środka transportu tzn. metro oferuje łatwość podróżowania a marka zapewnia wygodę w korzystaniu z oferty i lekkość w tworzeniu codziennych stylizacji.
Hasło kampanii brzmi w tym sezonie to „Pewni Ciebie” i jest ono zapowiedzią nowych działań i komunikacji marketingowej, które skupiają się na kliencie i jego potrzebach.
Jest to pierwsza kampania wśród marek odzieży dla mężczyzn, gdzie wykorzystano narzędzia sztucznej inteligencji.