Strona główna / Artykuły z branży / Oświadczenie Zarządu NEONET w Kontekście Procesu Restrukturyzacyjnego i Redukcji Etatów

Oświadczenie Zarządu NEONET w Kontekście Procesu Restrukturyzacyjnego i Redukcji Etatów

Zarząd spółki poinformował m.in. o celu procesu restrukturyzacji.

Zarząd Spółki NEONET S.A. w restrukturyzacji poinformował, że zgodnie z postanowieniem wrocławskiego Sądu Rejonowego z dnia 1 grudnia 2023 r. Spółka jest w trakcie procesu restrukturyzacji. Jej celem jest jak najszybsze poprawienie kondycji przedsiębiorstwa i zapewnienie jej stabilizacji na przyszłość.
Jak poinformowano w komunikacie w toku są niezbędne i uzasadnione działania mające na celu wprowadzenie rozwiązań, przy pełnej trosce o utrzymanie gwarancji kompleksowej obsługi procesów sprzedażowych i posprzedażowych dla Klientów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym neonet.pl.

Zarząd Spółki dodatkowo poinformował, że rozpoczęto proces redukcji etatów, które objęły centralę firmy. Z myślą o pracownikach, osoby otrzymujące informację o zakończeniu współpracy zostaną wyposażone w kluczowe narzędzia wspierające w tym trudnym okresie m.in. pracownicy mają zagwarantowane odprawy ( ich wysokość ma być uzależniona od stażu pracy),  zachowany zostanie również okres wypowiedzenia przewidziany przepisami prawa i zapisami w umowie. Spółka ma również pracownikom udzielić wsparcia w odnalezieniu się na rynku pracy w ramach specjalnie przygotowanego programu outplacement’owego ( pomoc w przygotowaniu CV i symulacji przyszłych rozmów rekrutacyjnych, firma przygotuje listy referencyjne) a dział hr Neonet ma polecić wytypowanych pracowników firmom rekrutacyjnym. Przygotowano również dodatkowy pakiet wsparcia w ramach współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy. Ponadto, część pracowników otrzyma propozycję kontynuacji zatrudnienia w ramach struktur Grupy Kapitałowej NEONET. Dodatkowo, w ramach podejmowanych działań, przeprowadzana jest likwidacja wybranych sklepów stacjonarnych w sieci NEONET. Proces ten już się rozpoczął, a część sklepów została lub w najbliższych miesiącach zostanie zamknięta. Wszyscy pracownicy zamykanych sklepów stacjonarnych są objęci kompleksowym programem wsparcia, obejmującym m.in. gwarancję odprawy oraz program outplacement’owy.

Proces restrukturyzacyjny nadal nie ma i nie będzie miało wpływu na bieżące oraz przyszłe procesy zakupowe Klientów sieci NEONET, którzy nabywają produkty zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i za pośrednictwem strony internetowej. W przypadku zakupu produktu w sklepie podlegającemu likwidacji, Klient ma do dyspozycji kilka opcji zgłoszenia reklamacji, zależnie od preferowanej formy kontaktu tj.:  zgłoszenie reklamacji w dowolnym sklepie NEONET, zgłoszenie reklamacji telefonicznie pod numerem telefonu: 799 36 36 36, zgłoszenie reklamacji mailowo na adres: lp.tenoen@ejcamalker lub lp.tenoen@kob, albo za pomocą formularza na stronie www.neonet.pl, lub też możliwość wyrażenia woli zamówienia usług serwisowych pod wskazany przez siebie adres.

Kategorie: