Strona główna / Artykuły z branży / Ochnik podejmuje dalsze działania w zakresie międzynarodowego rozwoju.

Ochnik podejmuje dalsze działania w zakresie międzynarodowego rozwoju.

i otwiera kolejny salon na Słowacji.

W wrześniu tego roku marka Ochnik zadebiutowała na rynku słowackim, a teraz otworzyła drugi salon na tamtejszym rynku. Nowa lokalizacja znajduje się w Centro Nitra. Ponadto, Ochnik uruchomił dedykowany słowackiemu rynkowi sklep internetowy pod adresem www.ochnik.sk.

Powierzchnia nowego salonu marki wynosi 327 metrów kwadratowych.

Sklep w Nitrze został otwarty zgodnie z realizowaną przez markę strategią „shop in shop”. Jest to dwusalon, który posiada dwa oddzielne wejścia – jedno prowadzi do strefy odzieżowej, a drugie do działu galanteryjno-walizkowego.
Według nowej koncepcji, nowe sklepy Ochnika to przestronne lokale o powierzchni od 300 do nawet 700 metrów kwadratowych. Ich celem jest nie tylko zapewnienie odpowiedniej ekspozycji asortymentu marki, ale także stworzenie pozytywnych doświadczeń dla klientów.

Koncepcja „shop in shop” przewiduje dwa oddzielne wejścia: jedno do strefy Ochnik, a drugie do Ochnik Accessories.

Kategorie: