Sieć realizuje nowy koncept tj. projektu wyspy w galeriach handlowych i lokalizacjach z dużym traffic’iem np.centra biurowe, dworce kolejowe
Pierwsza wyspa w nowym koncepcie już powstała w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu, a kolejna zostanie otwarta za tydzień w Galerii Posnania.
Wszystko zostało zaprojektowane w taki sposób, aby Klienci mogli wygodnie i szybko zrobić zakupy (w trendzie kup i weź). Nowy koncept to nastrojowe drewno, szlachetna ceramika, nowoczesny kamień, transparentne szkło, charakterystyczna metaloplastyka a wewnątrz pachnące wypieki: croissanty, kanapki, drożdżówki, a także zapach doskonałej kawy. Wszystko zostało zaprojektowane tak, by Klientki i Klienci wygodnie i szybko mogli dokonywać zakupów (w trendzie kup i weź).
To co wyróżnia ten koncept to łatwa i elastyczna multiplikacja, nowoczesna i komfortowa architektura, spójny i efektywny merchandising, wzbogacenie i ożywienie ciągów komunikacyjnych, świeżymi produktami przygotowywanymi na miejscu.
Grupa ENATA BREAD prowadzi rozmowy odnośnie realizacji kolejnych wysp w różnych lokalizacjach.