Strona główna / Artykuły z branży / Nowe konsekwencje technologii

Nowe konsekwencje technologii

czyli jak ataki hakerskie zadziały na Monnari

Jeśli systemy finansowe i księgowe zostają zaatakowane, to źle. Jeśli ma to wpływ na akcje firmy (które po informacji o ataku natychmiast spadły) można powiedzieć, że fatalnie. Spółka odzieżowa Monnari, jeszcze w pełni nie doszła do siebie po skutkach pandemi, a już padł kolejny cios. Zarząd poinformował, że robi wszystko aby przywrócić normalne funkcjonowanie spółki, jednak, jak sobie można wyobrazić, nie jest to proste wobec siły uderzenia.

Marka Monnari istnieje na polskim rynku od 1998 roku. To segment eleganckiej odzieży dla aktywnych i nowoczesnych pań powyżej 30 roku życia. Oferowane są dwie sezonowe kolekcje (wiosna-lato, jesień-zima), odzwierciedlające trendy mody. Linię odzieży uzupełnia szeroki asortyment akcesoriów, począwszy od obuwia, poprzez torby, szale, aż po biżuterię.

Kategorie: