Strona główna / Artykuły z branży / Nowa strategia Auchan Polska

Nowa strategia Auchan Polska

W zakresie łańcucha dostaw i logistyki

Auchan Retail Polska i Fresh Logistics zawarły umowę o współpracy partnerskiej w zakresie obsługi usług logistycznych (magazynowanie i dystrybucja produktów świeżych w temperaturze kontrolowanej). Od czerwca 2021 roku magazyn Fresh Logistics w Gądkach (k. Poznania) obejmie funkcję regionalnego magazynu dla wszystkich dostawców sieci (ponad 200), którzy obsługują sklepy Auchan w zachodniej Polsce.

Platforma logistyczna przeznaczona zostanie dla kategorii produktowych tj.: nabiał, wędliny, owoce i warzywa, mięso i drób oraz dania gotowe. Magazyn w Gądkach posiada ponad 4 tys. m2 powierzchni oraz dysponuje komorami o różnym zakresie temperatur.

Auchan Retail Polska to sieć sprzedaży detalicznej, która obecna jest w Polsce od 1996 roku. Na terenie kraju działa w różnych formatach tj.: hipermarkety, supermarkety, sklepy franczyzowe, sklepy osiedlowe pod szyldem Moje Auchan oraz kanał e-commerce Auchan Direct.

Kategorie: