Tym razem będzie to wywodząca się z Malezji sieć sklepów z narzędziami i akcesoriami Mr. DIY.
Pierwszy sklep sieci ma zostać otwarty w tym roku.
Pierwsze sygnały o potencjalnym wejściu Mr. DIY na polski rynek pojawiły się we wrześniu 2023 roku. Wówczas Leo Gan, ówczesny wiceprezes i obecny dyrektor operacyjny Mr. DIY w Malezji, podzielił się swoim podsumowaniem podróży służbowej po Europie na jednym z serwisów społecznościowych. W entuzjastyczny sposób wyraził pozytywne wrażenia związane z polskim rynkiem.
Mr DIY nie tylko zarejestrowała spółkę w Polsce, ale również, w minionym miesiącu, dokonała kluczowego zatrudnienia na stanowisko dyrektora rozwoju biznesu w Polsce.
Magdalena Nazarewicz, która przez ostatnie 10 lat pełniła funkcje związane z rozwojem sieci dyskontów Pepco, została wybrana do objęcia tego stanowiska. Jej doświadczenie obejmuje skuteczną ekspansję Pepco na kilkunastu rynkach, głównie w Europie Środkowej, Wschodniej i Południowej. W przeszłości Nazarewicz była również związana z renomowanymi firmami, tj. CCC i LPP, a jej doświadczenie w branży stanowi cenny wkład w rozwój działalności firmy na polskim rynku
Mr. DIY jest siecią sklepów typu "dom i ogród", która założona została w 2005 r. przez braci Tan Yu Yeha i Tan Yu Weia. Firma ma ponad 1 tys. sklepów w Malezji, a także obecna jest w Brunei, Tajlandii, Indonezji, Filipinach, Indiach, Singapurze i Kambodży, oraz w 2 europejskich krajach - Turcji (od 2021 r., obecnie 78 placówek) i Hiszpanii (od 2022 r., obecnie 24 markety). Na wszystkich rynkach łącznie grupa zarządza ponad 3,4 tys. sklepami.