Strona główna / Artykuły z branży / Niemiecka platforma rozwija rozpoznawalność w Polsce

Niemiecka platforma rozwija rozpoznawalność w Polsce

Podejmują wyzwanie rynkowe względem Notino.

Flaconi, niemiecki sklep internetowy z perfumami i kosmetykami, rozpoczął swoją pierwszą kampanię marketingową w Polsce, mającą na celu budowanie świadomości marki. Jasny jest też cel firmy: umocnić swoją pozycję wiodącego gracza na europejskim rynku e-commerce w segmencie beauty.

Polska jest jednym z kluczowych rynków międzynarodowych, na których działa Flaconi. Teraz firma stawia kolejny krok: wzmocnienie rozpoznawalności marki w kraju, bardziej dynamiczną obecność na rynku oraz skuteczne docieranie do nowych grup odbiorców.

Kampanię opracował i wdrożył zespół kreatywny Flaconi pod kierownictwem Jany Reinecke, Head of Creative. Unikalne motywy kampanii podkreślają indywidualność klientów Flaconi oraz szeroką gamę produktów marki. Dodatkowo kampania pokazuje, jak płynnie Flaconi – zarówno poprzez aplikację, jak i sklep internetowy – wkomponowuje się w codzienne życie użytkowników.

Kampania będzie obecna w telewizji, na YouTube, w serwisach Meta oraz we współpracy z influencerami, aby dotrzeć do pasjonatów beauty w ich codziennych aktywnościach, inspirować ich i zachęcać do wyboru Flaconi jako wiodącego sklepu internetowego. Poza Polską kampania zostanie również przeprowadzona w Holandii, wykorzystując ogólnokrajowe kanały o szerokim zasięgu.

Rozszerzenie miksu mediowego oraz przemyślane przejście od wyłącznych integracji telewizyjnych do kanałów o szerokim zasięgu znacząco wzmocniło rozpoznawalność marki Flaconi zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych.

Flaconi aktywnie wyznacza kierunki rozwoju branży beauty, realizując strategię „Beauty in Your Pocket” („Piękno w zasięgu Twojej ręki”), opartą na czterech kluczowych filarach: internacjonalizacji, retencji, zaangażowaniu klientów oraz mediach detalicznych. Firma dąży do doskonałości w e-commerce, tworząc płynne, intuicyjne i w pełni mobilne doświadczenie zakupowe.

Kategorie: