Strona główna / Artykuły z branży / Neonet obchodzi 16 urodziny

Neonet obchodzi 16 urodziny

Z tej okazji firma zmienia swoją identyfikację wizualną

Historia firmy Neonet sięga 2003 roku, kiedy to został otwarty pierwszy stacjonarny sklep we Wrocławiu. Kolejne lata działalności Neonet to realizacja strategii stabilnego rozwoju sieci sklepów. Sprzedaż internetową sieć wprowadziła 9 lat temu umożliwiając zakup produktów z segmentu smartfonów, laptopów, AGD/RTV.

Nowa identyfikacja wizualna przygotowana została we współpracy z agencją reklamową Brand New Attitude. Nowy system komunikacji wizualnej to m.in. nowe, odświeżone logo w którym wzmocniona została ikona dialogu. Zmianom poddana została również warstwa kolorystyczna i typograficzna oraz strona sklepu internetowego i profile w mediach społecznościowych.

W ramach urodzin niespodzianką jest rozpoczęcie działalności Fundacji Neonet Pomagamy – pierwszą inicjatywą jest program grantowy „Krok do rozwoju”, który skierowany jest do dzieci, młodzieży oraz osób starszych. Instytucje chcące uczestniczyć w programie będą mogły ubiegać się o wsparcie finansowe dotyczące realizacji projektów, które mogą wpłynąć na poprawę jakości życia społeczności, dzięki wykorzystaniu nowych technologii.

Sieć Neonet chce, aby działania Fundacji realizowane były przy współpracy m.in. z placówkami oświatowymi czy organizacjami pozarządowymi.

Kategorie: