Strona główna / Artykuły z branży / Monnari ze wzrostem sprzedaży

Monnari ze wzrostem sprzedaży

W III kwartale tego roku Grupa wygenerowała przychody o 17,9% większe niż rok wcześniej.

Grupa Kapitałowa Monnari Trade w III kwartale bieżącego roku wygenerowała przychody na poziomie 66 162 tys. zł vs. 56 131 tys. zł w tym samym okresie rok wcześniej.

Narastająco przychody Grupy zwiększyły się o 31,8% i wyniosły one 194 916 tys. zł vs. 147 874 tys. zł.
Marża brutto na sprzedaży wyniosła 54,03% w porównaniu do 51,7%  w tym samymokresie rok wcześniej a od początku roku do końca III kwartału wskaźnik ten wzrósł o ok. 4 p. proentowe do poziomu 56,70%.

W III kwartale Grupa Kapitałowa wygenerowała zysk operacyjny na poziomie 10 112 tys. zł vs strata w analogicznym okresie (-) 1 128 tys. zł. Narastająco wynik ten jest pozytywny i wynosi 21 866 tys. zł w porównaniu do straty w 2021 roku na poziomie (-) 1 467 tys. zł.
Na poziomie wyniku netto, Grupa uzyskała zysk w wysokości 10 914 tys. zł vs. 692 tys. zł w relacji do III kwartału poprzedniego roku.
Narastająco na dzień 30 września tego roku Grupa Kapitałowa osiągnęła zysk w wysokości 56 500 tys. zł w porównaniu do 4 539 tys. zł w zeszłego roku. Na wysokość zrealizowanego zysku netto za okres III kwartałów istotny wpływ ma transakcja sprzedaży części nieruchomości zlokalizowanej w Łodzi w czerwcu tego roku ( Grupa informowała w raporcie bieżącym nr 10/2022 w dniu 14 czerwca 2022 roku).

Na koniec listopada bieżącego roku powierzchnia handlowa dla marki Monnari i Femestage wynosiła 240 salonów o pow. 49,9 tys. mkw. Marka Monnari posiadała 187 salonów o pow. 41 tys. mkw., salony w sieci franczyzowej marki MonnariI 24 salony o pow. 4,2 tys. mkw., a  marka Femestage miała 29 salonów o pow. 4,7 tys. mkw.

Kategorie: