Spółka podała wstępne wyniki za II kwartał 2023 roku.
Spółka Monnari Trade S.A., właścicielka sieci sklepów odzieżowych Monnari i Femestage, ogłosiła swoje wstępne wyniki finansowe za III kwartał bieżącego roku. W tym okresie osiągnięto przychody ze sprzedaży wynoszące 71,4 mln zł, co wzrosty wzrost o 10,6% w porównaniu do roku 2022, kiedy przychody Monnari wynosiły 64,6 mln zł.
W okresie od 1 stycznia do 30 września 2023 roku spółka Monnari osiągnęła przychody ze sprzedaży towarów w łącznej wysokości 210 mln zł, co stanowi wzrost o 10,3% w porównaniu do roku 2022, kiedy to przychody wynosiły 190,4 mln zł.
Na koniec września bieżącego roku grupa Monnari prowadziła sprzedaż w 220 salonach, co stanowiło lekki spadek w porównaniu do 227 salonów, które funkcjonowały w III kwartale 2022 roku, uwzględniając obie marki (Monnari z 184 salonami, franczyza Monnari z 20 salonami oraz Femestage z 16 salonami), wraz ze sklepem internetowym. Całkowita powierzchnia sprzedaży wynosiła około 46,6 tys. metrów kwadratowych, w porównaniu do 47,5 tys. metrów kwadratowych w trzecim kwartale 2022 roku. To oznacza spadek powierzchni sieci o około 1,9% oraz liczby salonów o 7 w porównaniu do roku poprzedniego.