W maju spółka osiągnęła 4,5 mln zł przychodów, co dało wzrost o 29% względem wyniku wypracowanego w tym samym okresie rok wcześniej.
Najszybciej rozwija się kanał nowoczesny, który w ubiegłym miesiącu wygenerował 2,5 mln zł, co stanowi wzrost o 54% w porównaniu z rokiem poprzednim. Spółka konsekwentnie także rozbudowuje ofertę produktową i kanały sprzedaży, co pozytywnie wpływa na osiągane wyniki.
W okresie od początku roku do końca maja Miraculum wygenerowało 21,1 mln zł przychodów. Narastająco najlepszy wynik odnotował nowoczesny kanał dystrybucji, który obejmuje sieci drogerii, dyskonty i hipermarkety a w omawianym okresie wypracował 11,3 mln zł, co dało wzrost o 22% w porównaniu do okresu styczeń-maj 2023 roku.
Miraculum umacnia również sprzedaż eksportową. W ubiegłym miesiącu segment ten wygenerował przychody na poziomie 697 tys. zł, co dało wzrost o 16% w porównaniu rdr. Na przełomie maja i czerwca spółka uczestniczyła w targach Beauty Expo Central Asia w Kazachstanie.