Strona główna / Artykuły z branży / Marki VRG ze wzrostem sprzedaży

Marki VRG ze wzrostem sprzedaży

Październik okazał się dobrym miesiącem jeśli chodzi o sprzedaż w VRG w obu jej kanałach.

W październiku przychody wyniosły 82,9 mln zł, co daje wzrost o 55,8% rdr a od początku roku przychody VRG wyniosły 804,1 mln zł i były wyższe o 19,1% niż w poprzednim roku.

Jeśli chodzi o segment odzieżowy (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) to przychody ze sprzedaży detalicznej w październiku wyniosły ok. 42,1 mln zł (wyższe rdr o ok 51,2%) a od stycznia do października przychody wyniosły ok. 418,3 mln zł (były wyższe o ok. 6 % rdr.)

Z kolei w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) przychody ze sprzedaży detalicznej w październiku wyniosły ok. 38 mln zł i były wyższe rdr o około 58,8% a w ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła ok. 361 mln zł, co oznacza wzrost o 39% rdr.

W październiku sprzedaż online kształtowała sięna poziomie 9,7 mln zł (wzrost rdr o 35,4%) a od stycznia do października sprzedaż online wyniosła 151,3 mln zł, co oznacza spadek o 4,2 % rdr.

Firma VRG poinformowała także, że w październiku skonsolidowana marża wyniosła ok. 55,1% i była wyższa rdr o ok. 0,8 pp. Narastająco od początku roku, marża wyniosła 52,5% i była wyższa o 4 pp. rdr a łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec października wyniosła 52,2 tys. m kw. i była niższa o 1,5% niż rok wcześniej.

Kategorie: