Strona główna / Artykuły z branży / Marka „Top Secret” znowu w sprzedaży w popularnych sieciach handlowych

Marka „Top Secret” znowu w sprzedaży w popularnych sieciach handlowych

Na oznaczenie znakiem towarowym „Top Secret” wybranych grup produktowych Redan udzielił zewnętrznej firmie licencji.

Towary, które spełniają odpowiednie standardy jakości mają trafić do sprzedaży w kilku popularnych sieciach handlowych i na platformie Allegro. Ma to pozwolić na dodatkowe wpływy z tytułu opłat licencyjnych a także będzie miała pozytywny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności i dotarcie do nowych klientów.

Redan, który jest właścicielem praw do znaku towarowego „Top Secret” zawarł umowę udzielenia licencji firmie Syntex Wojewoda, Żychowicz Sp. J. Zawarte porozumienie uwzględnia możliwość oznaczania marką „Top Secret” kilku grup towarowych m.in. bielizny męskiej i damskiej, skarpet męskich i damski i klapek. Produkty mają być oferowane w kilku popularnych sieciach handlowych a także poprzez platformę Allegro.

W latach 2024-2026 wartość minimalnych przychodów netto prognozowana jest na poziomie co najmniej 1,3 mln zł.

Społóka Redan nabyła prawa do znaków towarowych „TOP SECRET”, „DRYWASH” i „TROLL” w październiku 2022 rokui pozwala jej to na uzyskiwanie z tego tytułu przychodów wprost proporcjonalnych do wielkości sprzedaży detalicznej towarów oznaczonych tymi znakami, które oferowane są w sklepach firmowych.

W IV kwartale 2022 i I kwartale tego roku przychody netto z tego tytułu wyniosły 1,2 mln zł a w latach kolejnych przychody te powinny zostać powiększone o opłaty wynikające z zawartej umowy licencyjnej.

Kategorie: