Strona główna / Artykuły z branży / Marka Mohito z aplikacją mobilną

Marka Mohito z aplikacją mobilną

Nowa aplikacja LPP została uruchomiona w połowie listopada.

Tak jak poprzednie aplikacje Grupy tj. Reserved i Sinsay, aplikacja Mohito zdobyła uznanie klientów już w pierwszych tygodniach działania oraz plasowała się wysoko w rankingu ocen użytkowników w swojej kategorii.

Nowa aplikacja znacząco zwiększy potencjał sprzedażowy marki Mohito w obszarze e-commerce, jednocześnie stanowiąc istotne wsparcie dla rozwoju marki na rynkach międzynarodowych. Proces przygotowania i wdrożenia aplikacji był prowadzony wewnętrznie przez zespoły Mohito oraz Silky Coders w ramach Grupy LPP.

W II kwartale bieżącego roku, aplikacje mobilne Reserved i Sinsay odpowiadały za ponad 50% sprzedaży online Grupy LPP w Polsce. Wzrost roli m-commerce w wynikach sprzedażowych skłonił spółkę do kontynuacji inwestycji w tym obszarze. W połowie listopadzie tego roku LPP z powodzeniem wprowadziła aplikację dla Mohito, co przyczyniło się do uzyskania przez markę najwyższych wyników w e-commerce w całej Grupie.

Wszystkie prace związane z projektem i wdrożeniem aplikacji zostały zrealizowane w ramach zasobów Grupy, obejmującej spółkę technologiczną Silky Coders oraz zespół marki Mohito. Aplikacja jest dostępna w sklepach AppStore oraz Google Play, a już w ciągu pierwszych tygodni od jej uruchomienia, bez konieczności prowadzenia kampanii promocyjnej, zanotowała ponad 60 tysięcy pobrań.

Oprócz łatwego dostępu do kolekcji marki, kluczową funkcjonalnością aplikacji jest Mohito ID, czyli indywidualny kod klienta, który można umieścić jako widget na telefonie, zawsze pod ręką. Mohito ID zawiera informacje o historii zakupów, zarówno tych dokonanych online, jak i w sklepach stacjonarnych. Ten unikalny kod umożliwia szybkie przeprowadzanie zwrotów online za pomocą formularzy dostępnych w historii zamówień. Ponadto, umożliwia zwroty bez konieczności posiadania paragonu we wszystkich salonach marki. Aplikacja ułatwia także monitorowanie statusu zamówienia oraz jego odbiór w sklepie stacjonarnym – po zeskanowaniu Mohito ID, sprzedawca widzi gotowy do wydania produkt.

Użytkownicy aplikacji mają także dostęp do skanera metek, który ułatwia zakupy w salonie poprzez lokalizację brakującego produktu, uwzględniając rozmiar czy kolor, dostępny w innym sklepie stacjonarnym lub online. Dodatkowo, za pośrednictwem aplikacji klienci mogą sprawdzić lokalizację najbliższej placówki oraz uzyskać informacje o dostępności konkretnych modeli zarówno online, jak i w salonie.

Planowanie zakupów z aplikacją jest łatwiejsze, ponieważ kategorie zostały starannie uporządkowane, uwzględniając nowości oraz gotowe inspiracje. Umożliwia także tworzenie listy ulubionych produktów, z uwzględnieniem wybranych przez użytkownika wariantów kolorystycznych. Korzystając z aplikacji, klienci zyskują wcześniejszy dostęp do promocji i możliwość skorzystania z dedykowanych ofert. Dodatkowo, po pobraniu i pierwszym zalogowaniu, otrzymują kod rabatowy na pierwsze zakupy.

Za pośrednictwem aplikacji Reserved i Sinsay są zakupy zrobimy w Rumunii, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Klienci Reserved dokonają zakupów online w Niemczech, a Sinsay w Bułgarii i Chorwacji.

 

 

Kategorie: