Strona główna / Artykuły z branży / Mammut ze sklepem w nowym koncepcie

Mammut ze sklepem w nowym koncepcie

Będzie to kolejny salon w Warszawie.

Mammut to dystrybutor marki outdoorowej, który otworzył kolejny salon w Warszawie. To już 9 sklep tej sieci w Polsce i 3 urządzony w nowym koncepcie.

Uni-Sport, dystrybutor szwajcarskiej marki z ponad 160-letnią tradycją, kontynuuje rozwój sieci sklepów stacjonarnych w Polsce. Od niedawna warszawscy miłośnicy outdooru mają do dyspozycji drugi sklep, obok tego przy Alei Niepodległości. Nowy salon o powierzchni 100 m² został otwarty w centrum miasta, przy ulicy Nowolipki 14.

W ofercie sklepu znajdziemy się szeroki wybór produktów przeznaczonych do aktywności outdoorowych, wspinaczkowych oraz miejskich. To już 9 placówka marki w Polsce, a zarazem trzeci sklep Mammuta w kraju, działający w nowym koncepcie handlowym.

Podobnie jak w innych sklepach dostosowanych do tego modelu, na klientów czeka większa i bardziej komfortowa przestrzeń zakupowa. Wprowadzono również zmiany w aranżacji, takie jak czytelniejszy podział na strefy i aktywności oraz ekspozycja produktów w standardzie premium. Sam wystrój sali sprzedaży stanowi nawiązanie do alpejskich tradycji marki a równocześnie jest pełen nowoczesnych komponentów. Nowy koncept marki został opracowany przez niemiecką agencję kreatywną Dan Pearlman.

Kategorie: