Strona główna / Artykuły z branży / LPP z kolejnym salonem w Wielkiej Brytanii i uruchamia szerokozasięgową kampanię marketingową

LPP z kolejnym salonem w Wielkiej Brytanii i uruchamia szerokozasięgową kampanię marketingową

Będzie to 5 salon Reserved.

LPP cały czas rozwija się w Europie Zachodniej i otwiera 5 salon Reserved w Wielkiej Brytanii. Grupa będzie walczyła o uznanie klientów centrum handlowego Westfield London, które znajduje się w zachodniej części Londynu. Otwarciu temu towarzyszyć będzie szeroko zakrojona kampania marketingowa i nowa kolekcja „Welcome to the Club,” inspirowana brytyjskimi tradycjami old-fashioned i stylem sportowym. Wraz z debiutem w nowej lokalizacji, spółka zapowiada również wzmocnienie swojej obecności na tym rynku przez ulepszenia w obsłudze klientów i ofercie e-commerce.

Westfield London jest jednym z największych centrów handlowych w Europie, gromadzące pod swoim dachem wiodące firmy odzieżowe. Szeroka oferta marek, od luksusowych po wielkopowierzchniowe sklepy, w połączeniu z różnorodnymi możliwościami spędzania wolnego czasu, sprawia, że wybór tej lokalizacji na nowy salon Reserved w Wielkiej Brytanii był przemyślany.

Oferta skierowana do klientów nowego salonu Reserved o powierzchni blisko 1900 m² obedzie bejmować pełny asortyment tj. odzież damską, męską i dziecięcą. Debiutowi w kolejnym centrum handlowym w Londynie towarzyszyć będzie również promocja ostatniej kolekcji marki - „Welcome to the Club”.

Marka postawiła także na mocne zaznaczenie swojej obecności w przestrzeni miejskiej zachodniej części Londynu, w tym w Brixton Academy, Hammersmith Academy i Wood Lane. Zdecydowała się tym samym m.in. na szerokozasięgową kampanię outdoorową w środkach komunikacji miejskiej tj. autobusach, metrze. Równolegle postawiła na współpracę z kluczowymi influencerami, stylistami i redaktorami, którzy kształtują i wpływają na brytyjskiego nabywcę. W ten sposób Reserved dąży do wzmocnienia świadomości marki nie tylko wśród miłośników mody, ale także mieszkańców Londynu.

Kategorie: