Strona główna / Artykuły z branży / LPP stawia na markę Sinsay

LPP stawia na markę Sinsay

i do końca tego roku chce mieć 620 salonów.

LPP koncentruje się na rozwoju swojej najmłodszej marki, Sinsay, której format doskonale odpowiada aktualnym potrzebom rynku. W ubiegłym roku pod tym szyldem otworzono aż 241 sklepów, a do końca bieżącego roku planuje się uruchomienie kolejnych salonów, co pozwoli osiągnąć liczbę 620 punktów sprzedaży marki Sinsay.

Jak napisał w liście do akcjonariuszy prezes LPP, Marek Piechocki, w ciągu najbliższych 3 lat planowane jest podwojenie sieci stacjonarnej i w tym czasie wygenerowanie dwukrotnie wyższych wolumenów sprzedaży w stosunku do wyników dziś osiąganych.

W bieżącym roku sieć sklepów spółki spółki powiększyć ma się o 700 sklepów (w tym 620 Sinsay), w 2025 roku o 930 salonów (850 Sinsay), a rok później o 850 (w tym 800 Sinsay).

Duże zainteresowanie asortymentem marki Sinsay miało kluczowy wpływ na wyniki sprzedaży LPP w 2023 roku. Najmłodsza marka odnotowała imponującą 25% dynamikę wzrostu w porównaniu do roku poprzedniego i wygenerowała blisko 7 miliardów złotych sprzedaży.

LPP dostrzega największe możliwości rozwoju marki Sinsay poza Polską L również w krajach Europy Południowej i Środkowo-Wschodniej.

Kategorie: