Sieć zainwestowała w wiele rozwiązań
Polska Sieć Handlowa Lewiatan, aby przyciągnąć potencjalnych partnerów zainwestowała w nowe rozwiązania. Firma dysponuje m.in. Centrum Edukacyjnym Lewiatan, Centralnym Biurem Projektowym czy też 450 produktami marki własnej. Dla firmy ważnym elementem strategii jest identyfikacja wizualna, ponieważ Klienci zwracają szczególną uwagę na wystrój sklepów.
Zadaniem Centralnego Biura Projektowego Lewiatan jest wspieranie franczyzobiorców w zaplanowaniu przestrzeni sklepu oraz jego zaplecza socjalnego i magazynowego.
Pakiet franczyzowy składa się również z takich elementów jak: energia elektryczna, usługi finansowe, bankowe, telefonia komórkowa czy ubezpieczenia. Pozwala to na znaczne zmniejszenie wydatków przez franczyzobiorcę.
Centrum Edukacyjne Lewiatana wspiera nie tylko franczyzobiorców, ale również i pracowników. PSH Lewiatan stworzył cały projekt szkoleniowy, który składa się z dwóch części: pierwsza – platforma szkoleń internetowych, a część druga – szkolenia stacjonarne w różnych regionach.