Strona główna / Artykuły z branży / LANCERTO z nowym e-serwisem

LANCERTO z nowym e-serwisem

Serwis przeszedł metamorfozę estetyczną oraz funkcjonalną i jednocześnie salony zostały zcyfryzowane.

Obecnie strona internetowa marki została skrojona jest na miarę potrzeb i oczekiwań nowoczesnych oraz wymagających klientów segmentu premium.

Sklep online www.lancerto.com notuje blisko 250 tys. użytkowników miesięcznie zdecydowana większość z nich korzysta z serwisu z telefonów komórkowych.

Dziś nowastrona internetowa to nie tylko nowoczesne i zarazem wygodne narzędzie do zakupu, ale może przede wszystkim kompendium wiedzy na temat mody i stylu z rozbudowaną bazą inspiracji.

W przebudowanym serwisie Lancerto klient łatwiej i bardziej intuicyjnie a także z większą satysfakcją zapozna się z prezentowanym kontentem i z każdym krokiem nabierze pewności, że zakup był słuszną decyzją. Nowa strona ładuje się szybciej a do tego jest przejrzysta i funkcjonalna. Zostały na niej wyeksponowanena zdjęcia i rozbudowano panel z filtrami, które ułatwiają wyszukiwanie. Dodano także całkiem nową grupę kategorii, moda damska, co doprowadziło do podziału całego kontentu na męski i damski.

Podejmowanie decyzji o wyborze produktu jest łatwiejsze również dzięki video, które prezentuje produkty na modelach w ruchu a dopracowane tabele i usługa wirtualnego doradcy Fit Finder rozwiewają wszelkie wątpliwości związane z doborem rozmiaru.

Wprowadzone zmiany zaowocowały już wzrostem konwersji i wartości koszyka zakupowego. Nastąpił także spadek bounce rate, czyli liczby klientów „odbijających się” od serwisu bez finalizacji transakcji.

Wraz z przebudową serwisuprzeprowadzono cyfryzację salonów stacjonarnych. Salony wyposażono w tablety, co rozszerzyło sprzedaż stacjonarną, a obecnie 10% całej sprzedaży w salonach to sprzedaż towaru poprzez tablety.

Kategorie: