Poznajemy segment męski
W krakowskim Outlecie pojawią się zarówno marki premium, sportowe, casualowe jak również marki lifestylowe oraz związane z wyposażeniem wnętrz. W Outlecie będzie również szeroko rozbudowana sfera rozrywkowa – lokale gastronomiczne, kino, siłownia, kręgielnia.
Poznajemy nowe marki męskie, które będą dostępne w Outlecie. Są to np. Pierre Cardin i Kubenz - powierzchnia sklepu około 150 mkw., Borgio 115 mkw oraz Lavard, który zajmie największą przestrzeń wynoszącą 193 mkw. Salon Borgio będzie pierwszym i na tę chwilę jedynym outletem w Polsce.
Swoją obecność w Outlecie potwierdzają takie marki jak: Elisabetta Franchi, Onyxx, Kubenz, Lee Cooper, Pierre Cardin, Borgio, Tefal Home&Cook, Lee Cooper, Samanta oraz Cinema City, Fitness Platinium, Pink Bowling, McDonald’s, Thai Express, 4F, Adidas, Reebok, Lavard, Pinko, Cross Jeans, Only.