Strona główna / Artykuły z branży / Kolejna innowacja w InPost

Kolejna innowacja w InPost

Tym razem jest to InPost Pay.

InPost Pay ma już ponad 5 milionów zarejestrowanych użytkowników, a klienci mogą korzystać z odroczonej płatności bez dodatkowych opłat. Nowością jest również możliwość opłacania wszystkich usług w aplikacji InPost Mobile za pomocą InPost Pay, w tym bezetykietowych nadawań oraz przedłużenia terminu odbioru paczki.

InPost Pay to pierwsze w Polsce rozwiązanie, które łączy płatności za zakupy i dostawy w jednym miejscu.
Klient ma 30 dni na dokonanie spłaty od momentu zakupu, a płatność może wygodnie zrealizować za pośrednictwem aplikacji InPost Mobile.

Zakładka "Finanse" umożliwia szybki dostęp do wszystkich informacji zakupowych i transakcyjnych, a użytkownik może w dowolnym momencie dokonać spłaty bezpośrednio w aplikacji. Dla zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa, zakładka jest dodatkowo chroniona logowaniem przy użyciu e-maila przypisanego do konta InPost Pay.

Odroczenie płatności jest darmowe, o ile spłata zostanie dokonana jednorazowo w ciągu 30 dni.

InPost Pay to usługa, którą można wdrożyć w niemal każdym sklepie internetowym. Jej celem jest skrócenie ścieżki zakupowej i zmniejszenie ryzyka porzucenia koszyka. Obecnie z InPost Pay korzysta ponad 500 sklepów internetowych. Usługa zwiększa konwersję zakupową i redukuje liczbę porzuconych koszyków nawet o 30-70%, w zależności od branży, a także pomaga pozyskiwać nowych klientów. Blisko 85% użytkowników InPost Pay to nowi klienci dla partnerów e-commerce spośród milionów korzystających z usług InPost.

Dzięki InPost Pay nadawanie paczek staje się jeszcze prostsze i szybsze. Klienci mogą opłacać przesyłki, w tym nadania bez etykiet oraz przedłużenie czasu odbioru paczki z Paczkomatu, bezpośrednio za pomocą usługi.

Kategorie: